با سلام و خسته نباشید من ۳سال پیش با یه دختر عقد کردم و یکساله که از عروسی میگذره از روز اول با هم مشکل داریم بی مورد به خانوادم فحاشی میکنه ،مدام لجبازی،ایرادای الکی،جیغ و داد و…حتی هنوز دختر هست و میگه میترسم کارای شویی انجام بدم خیلی تلاش کردم ولی نتیجه نداشت میخوام طلاقش بدم ولی توان پرداخت مهریه و مخصوصا پیش قسط رو ندارم چیکار کنم راهنماییم کنید
پاسخ موسسه حقوقی دادآرمان
مهریه زن در هر حال جزء حقوق قطعی و حتمی و غیرقابل دخل و تصرف میباشد. در صورتیکه تمایل به طلاق دارید یا باید حقوق مالی ایشان را کاملاً پرداخت و یا اینکه در این مورد با هم توافق نمایید.

سلام خسته نباشید.درصورتی که زوج هفت ماه نفقه معوقه راقسطی کند،ایا امکان دارد ازاین طریق زوجه حق طلاق را دریافت کند؟وکیل من مدعی شدند که ازاین طریق امکان گرفتن حق طلاق وجود دارد.درسته؟؟
پاسخ موسسه حقوقی دادآرمان
با احترام مؤسسه حقوقی دادآرمان در پرونده‌هایی که وکلا و همکاران پیگیر و مدافع آن هستند اظهارنظر و مداخله نمی‌کند هر کس که دارای پروانه وکالت می‌باشد قطعاً دارای تخصص و تبهر است و عدم دخالت در این موارد می‌تواند تأثیر بیشتری داشته باشد.

با سلام و وقت بخیر
خواستم بپرسم اگر به عنوان مرد درخواست طلاق بدم با توجه به اینکه مهریه همسر من 600 سکه هست تکلیف پرداخت مهریه چی میشه؟
ایا باید تا سقف 110سکه پرداخت کنم و بقیه میشه در صورت استطاعت یا تمامش باید پرداخت بشه…لازم به ذکره13ساله ازدواج کردم و یه پسر 7 ساله دارم
با تشکر
پاسخ موسسه حقوقی دادآرمان
مطابق ماده 1133 قانون مدنی حق طلاق از اختیارات زوج می‌باشد. اما اعمال این حق حقوق زن را از بین نمی‌برد مهریه طبق سند نکاح باید تماماً به زوجه پرداخت گردد. در صورتیکه امکان پرداخت یک جای مهریه وجود نداشته باشد با رعایت اوضاع مالی مرد تقسیط می‌شود.

با سلام داداشم شیش ماه حبس تعزیری به علت پرداخت نکردن نفقه خورده و الان زندانه…چه راهی برای آزادی ایشون به جز رضایت زن هست؟ آیا راهی هست برای اینکه اثبات کنیم حکم اشتباه بوده و نفقه رو میداده؟
پاسخ موسسه حقوقی دادآرمان
سلام دوست عزیز، اساساً جلسه دادرسی جهت بررسی دلایل اتهامی برگزار می‌شود شما این فرصت را داشتید تا به رأی صادره اعتراض کنید. نمی‌توانید ثابت کنید که حکم اشتباه بوده است.

سلام وقت بخیر مهریه همسر من114 سکه هست همسرم میخواد 100 تا از سکه هاروببخشه اما دفترخونه نمیاد ایا درخونه در داخل برگه ای بنویسه 100 تا روبخشیدم و امضا و اثر انگشت بزنه این برگه وجه قانونی داره ؟ یعنی بعدا در دادگاه میشه به این برگه استناد کرد ؟ متن برگها ی که میخواد بنویسه مهریه روبخشیدم چی باید باشه ؟
پاسخ موسسه حقوقی دادآرمان
با سلام دوست عزیز، سندی که در منزل توسط همسر شما تنظیم و امضاء شود معتبر است به شرط اینکه متن آن دقیق و درست و به امضای دو شاهد برسد. این یک سند عادی است.

همسر این جانب بعد از اختلاف فرزند به همراه فرزند پنج ساله این جانب به شهرستان رفته است ،و در حال حاضر این جانب درخواست ملاقات با فرزند ارائه نموده ام ،سوال این است که ایا می تواند فرزند مرا از محل ست به شهرستان انتقال دهد؟ و ایا من باید برای هر بار ملاقات به شهرستان بروم یا وظیفه ایشان است که فرزند را به محل ست قبل از اختلاف جهت ملاقات بیاورد؟
پاسخ موسسه حقوقی دادآرمان
با سلام، همسر شما باید به وسیله اظهارنامه این انتقال را به شما اطلاع می‌داد و رضایت شما را جلب می‌کرد مکان ملاقات با فرزند باید طبق توافق انتخاب شود یا در محل قبلی صورت گیرد. پرسش و پاسخ حقوقی :
وکیل طلاق وکیل ملکی وکیل مواد مخدر وکیل پایه یک دادگستری تهران  دعاوی کیفری  مشاوره حقوقی رایگان و آنلاین 

miracle حقوقی ,طلاق ,مهریه ,پرداخت ,سلام ,دادآرمان ,حقوقی دادآرمان ,پاسخ موسسه ,موسسه حقوقی ,سلام دوست ,دوست عزیز، ,موسسه حقوقی دادآرمان ,پاسخ موسسه حقو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فیلم ، دانلود سریال canada77 فناوری اطلاعات و ارتباطات کتابخون وبلاگی برای همه علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی کافی نت ماندگار aminfile غلغله... telephonchi درج آگهی رایگان اجاره کالا